Training Telefonische Acquisitie

Telefonische acquisitie vraagt om de optimale combinatie van planning, focus, structuur, kennis, vaardigheden, attitude, overtuigingen en discipline. 

Onderwerpen van de training telefonische acquisitie

 

1. Wat is telefonische verkoop?

  • Voorwaarden voor succesvolle telefonische verkoop
  • De eigenschappen van de succesvolle verkoper


2. Proactieve marktbewerking

  • Voorbereiding en structuur
  • Keuzes maken
  • Sales pitch


3. Succesvolle klantgesprekken voeren

  • Gespreksstructuur (CODA)
  • Vraagtechnieken en actief luisteren
  • Inspelen op klantverwachtingen
  • Signalen oppakken en effectief doorvragen
  • Omgaan met bezwaren en lastige situaties
  • Sturen in gesprekken
  • Doelmatig afsluiten


4. Commerciële assertiviteit

Open / Individuele trainingen

In 2019 zijn er weer diverse open trainingen met maximaal 8 deelnemers per groep:

Cursusinhoud en data open trainingen
Neem contact met ons op voor exacte data en een offerte.

Maatwerk & in-company trainingen

Wij maken maatwerk trainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten.

Cursusinhoud & mogelijkheden

Samen met jou stellen wij een training op maat samen. Informeer naar de mogelijkheden.

Voor wie werkt ISA?

ISA werkt sinds 1990 voor organisaties in verandering die bewust kiezen voor een praktische, humorvolle en no-nonsense manier van werken, gericht op concreet resultaat. Onze klantentrouw is hoog door blijvende resultaten en door continue innovatie.