Call center training

Verbeter de vaardigheden van je call center professionals met de call center training van ISA.

 

Onze call center trainingen zijn ontwikkeld om call center professionals te trainen op het gebied van klantgericht communiceren. Hiermee kunnen de call center professionals beter inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. De ISA call center training draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en een verbeterde klantrelatie.

 

call center training 

Een blijvend positieve verandering in gedrag en communicatie

Communicatieve en commerciële vaardigheden staan centraal in de ISA call center training. Daarnaast werken we ook aan de attitude en overtuigingen van de medewerkers. Hierdoor vindt er een blijvende verandering in gedrag en communicatie plaats. Onze call center training richt zich op zowel inbound als outbound gesprekken.

Bewust positief beïnvloeden, een kernvaardigheid van de ISA call center training

De kernvaardigheid die we ontwikkelen is “Bewust positief beïnvloeden”. Hoe beïnvloed je klanten, zodat jij je doelen op een positieve en effectieve manier kan bereiken? Deze doelen kunnen betrekking hebben op klanttevredenheid en/of op het benutten van commerciële kansen. 

We hebben voor onze call center training gekozen voor een hoge dosis doe opdrachten, denk hierbij aan: praktijkoefeningen, praktijkcases en praktijkopdrachten. Bij elk onderdeel van onze trainingen sluiten we af met een Persoonlijk Actie Plan. Een Persoonlijk Actie Plan helpt de call center professional om zijn/haar voornemens waar te maken. Voor de leidinggevende biedt het plan een houvast in de begeleiding van de call center professional. 

Meer weten over ISA call center training ?

Streeft jouw organisatie naar effectievere call center professionals? Ga dan het gesprek met ons aan. Neem hiervoor contact op met één van onze trainers/consultants via onze contactpagina.